Vejle

Seminar for arbejdsmiljørepræsentanter

Først mange tak for venlige og positive svar på vores forespørgsel tidligere på året om interesse for eventuel deltagelse i vores årlige AMR seminar 21.-22. september i Vejle. Der kom mange positive tilbagemeldinger, så forhåbentligt bliver vi lige så mange i år som sidste år.
Først mange tak for venlige og positive svar på vores forespørgsel tidligere på året om interesse for eventuel deltagelse i vores årlige AMR seminar 21.-22. september i Vejle. Der kom mange positive tilbagemeldinger, så forhåbentligt bliver vi lige så mange i år som sidste år.

Regionsseminar

Program regionsseminar 4. – 5. marts 2016

 

Fredag:

  • Hjemmesiden
  • Middag

 

Lørdag:

  • Morgenløbetur for dem der har lyst
  • Orientering fra Per
  • Siden sidst – hvordan har I arbejdet videre med:
    • Mødefacilitering
    • Den gode vært
    • Sociale medier
    • Repræsentantskabets beslutninger – hvordan kan det efterleves og formidles i regionerne?
    • Indsatsområdet frivillighed

TR seminar 2016 - offentlig sektor

Seminaret henvender sig til alle TR-valgte og bestyrelsesmedlemmer i den offentlige sektor. Er du TR i en privat virksomhed, og vil du gerne deltage i seminaret, så kontakt Susanne Sloth(sbt@kommunikationogsprog.dk).
Seminaret henvender sig til alle TR-valgte og bestyrelsesmedlemmer i den offentlige sektor. Er du TR i en privat virksomhed, og vil du gerne deltage i seminaret, så kontakt Susanne Sloth(sbt@kommunikationogsprog.dk).

Effektiv jobsøgning!

Citat fra medlem: “Jeg lærte mere om jobsøgning hos Ricki end på samtlige kurser hos min anden aktør, a-kasse osv.”
Citat fra medlem: “Jeg lærte mere om jobsøgning hos Ricki end på samtlige kurser hos min anden aktør, a-kasse osv.”

Facebook i praksis - få styr på din Facebook-strategi

Hvad kan Facebook? Og hvordan bruges det effektivt i vores kommunikation og markedsføring? Hvor skal det organisatoriske ansvar placeres i en virksomhed? Hvordan når vi ud til vores målgruppe og skaber de gode relationer på Facebook?
Hvad kan Facebook? Og hvordan bruges det effektivt i vores kommunikation og markedsføring? Hvor skal det organisatoriske ansvar placeres i en virksomhed? Hvordan når vi ud til vores målgruppe og skaber de gode relationer på Facebook?