Branding og konceptudvikling – find tyngden i dit budskab

I erhvervslivet beskriver vi ledere og virksomheder, der gør det godt, som de tunge drenge. Det er dem, der har indflydelse og opnår resultater. Dem, der nyder respekt. Tyngde har man, når man ved, hvad man tror på, hvad man kan, og – ikke mindst – hvad man vi bruge det til. Når de faktorer er på plads og bliver tydelige i alt, hvad man siger og gør, så har man tyngde. Og når man har tyngde – som menneske, virksomhed og brand – så er man tiltrækkende for kunder, medarbejdere og investorer.

Inspireret af Newtons tyngdelov, giver Søren Schnedler i dette foredrag formlen for, hvordan mennesker, virksomheder og brands får tyngde og kan øge deres tiltrækningskraft. Forklaringen ligger i Den Kommunikative Tyngdelov, som vi alle kan lære at kende, mestre og ligefrem udnytte.

I et inspirerende, underholdende og inddragende foredrag giver Søren sit bud på, hvordan vi bliver mere tiltrækkende. Det er med sikkerhed ikke noget, du har hørt før. Du får ikke alene noget at tænke over, men også helt konkrete værktøjer, som du kan tage med hjem og arbejde videre med.

Adresse

Hauser Plads 20, 3. sal
1127 Kbh K.

Arrangementsdato
Torsdag, 9. november 2017 - 17:00 til 19:00
Vælg region
Tilmeld