DATA! Lær om dataanalyse og salgsoptimerende fællesskaber på LinkedIn!

Vi gennemgår konkrete cases om, hvordan virksomheder med succes anvender dataanalyse og bygger fællesskaber på LinkedIn.

På dette kursus får du en introduktion til en model for, hvordan du bygger et stærkt fællesskab på LinkedIn til dine kunder, medarbejdere og andre vigtige stakeholders. Et salgsoptimerende fællesskab, der skaber resultater med vækst i følgere, kundehenvendelser, ansøgere, webinar deltagere, brand ambassadører, downloads, m.v. 

Kursets oplægholder, Mikkel Rohde Madsen, præsenterer analyseværktøjet NT21, som er nemt at anvende for at skabe et bedre overblik og optimere jeres indhold og resultater på LinkedIn. 

Vi kigger på, hvordan du kan identificere forretningsrelevante og realistiske mål for din virksomhed på LinkedIn, som er vigtige elementer i anvendelse af dataanalyse til optimering af resultater.

 

(NT21 er udviklet af det danske konsulentfirma NammaTimes. Som abonnent modtager du løbende rapporter med indsigter i din virksomheds udvikling og resultater på LinkedIn samt anbefalinger til optimering.

Som medlem af Kommunikation & Sprog har din virksomhed adgang til 50% rabat på abonnementsprisen. For nærmere information, kontakt oplægsholder Mikkel Rohde Madsen på mikkel@nammatimes.com.)

 

 

Arrangementsdato
Onsdag, 21. april 2021 - 13:00 til 15:00
Tilmeldingsfrist
Tirsdag, 20. april 2021 - 16:00
Vælg region
Tilmeld