Digitalt design, der engagerer, fungerer og konverterer

Digitalt design, der engagerer, fungerer og konverterer.

Det visuelle design af et website er langt mere end blot funktion eller æstetik. Hvis brugere bedømmer et website som utroværdigt, er det for eksempel på grund af designet. Det visuelle udtryk er en måde, du kan nå og påvirke kundernes underbevidsthed.

Vidste du, at 75% af brugerne vurderer din virksomheds troværdighed ud fra designet af jeres website? Eller at forbrugere gladeligt betaler mere for et produkt, hvis det blot ser en anelse dyrere ud? Design handler ikke om smag – men skal fungere, engagere og konvertere. Og det skal vi sammen se nærmere på.

Du kommer hjem med indblik i de afgørende design-valg, som kan bestemme din virksomheds skæbne! I dette foredrag får du konkrete værktøjer og metoder til at skabe overblik for dine brugere, gøre dem mere interesserede i dine produkter og øge sandsynligheden for, at de køber eller kontakter virksomheden.


Om Kim Bjørn

Kim Bjørn er digital design ekspert, forfatter og erfaren foredrags- og kursusholder med mere end 20 års erfaring i designbranchen – bl.a. som digital designchef på Ekstra Bladet gennem mere end otte år. Han er indehaver af Kim Bjørn Design, som hjælper virksomheder med at skabe optimale digitale løsninger med discipliner som UX, Interface Design, visuel identitet og meget mere.

Kim er uddannet grafisk designer fra Danmarks Medie- & Journalisthøjskole (DMJX) hvor han også er Advisory Board Member. Han har undervist på DMJX og Teknologisk Institut i en lang årrække, er formand for den digitale konkurrence komité i Society for News Design Scandinavia og er desuden forfatter til seks bøger om grafisk og digitalt design – herunder bestselleren “Grundbog i Grafisk design”.

 

Adresse

København, Hauser Plads 20, 3. sal, 1127 Kbh K.

Arrangementsdato
Tirsdag, 28. november 2017 - 17:00 til 19:00
Vælg region
Tilmeld