Forandringsledelse i superligaklassen

Hvordan får du som kommunikatør en superligaklub til at omfavne ideen om at blive opkøbt af et ghanesisk fodboldakademi? Kom med bag facaden hos en af Danmarks bedste superligaklubber og få indsigt i forandringsledelse, CSR og FN’s verdensmål. KS' Netværk for Projekt- og Forandringsledelse står bag arrangementet.

- Hvordan får du dine ansatte til at afgive 1 % af deres løn til velgørenhed?

- Hvordan får en fodboldklub i Farum en organisk reach på 88 mio., når de poster?

FC Nordsjælland har været igennem en helt unik forandringsproces de sidste fire år – og en af dem, som har været med det meste af vejen, er, CEO Søren Kristensen. 

”Jeg ser frem til en livlig debat med deltagerne. Vi plejer at få en god debat, for det vi har gang i er meget anderledes, end hvad du er vant til,” siger Søren Kristensen. 

Forandringen er blandt andet sket gennem mentaltræning af alle spillere og medarbejdere. Det er med til at danne dem som fodboldspillere og som individer.

 

Du får indsigt i:

- Hvordan der blev arbejdet med at få medarbejdere og spillere med på strategiskiftet
- Hvilke værktøjer inden for forandringsledelse- og kommunikation, som blev hevet op af værktøjskassen.

Om Søren Kristensen

Søren Kristensen er 47 år og har været direktør i FC Nordsjælland i snart to år. Han kommer fra en direktørstilling i Nespresso Business Solutions og har tidligere været hos Coca-Cola.

Om Christian Wolny

Christian Wolny er 42 år og har været kommunikationschef i snart 2 år. Han er tidligere reporter og redaktør på TV2 og kommer fra en stilling som kommunikationschef i FCK og Parken Sport & Entertainment.

Adresse
  • Hvor: FC Nordsjælland, Farum Park 2, 3520 Farum
  • I bil: Tag fx motorvej 22 fra København. Tager 20 min                                          Med tog: Tag fx B-toget og skift på Farum til bus 333. Tager cirka 1 time.
Arrangementsdato
Torsdag, 22. august 2019 - 18:00 til 20:30
Tilmeldingsfrist
Søndag, 11. august 2019 - 11:30
Vælg region
Tilmeld