Fyraftensdebat: Hvordan bliver kommunikation en integreret del af virksomheden?

Hvordan kan kommunikatører komme helt ind i kerneforretningen og være med til at træffe beslutninger, der for alvor påvirker bundlinjen? Og hvordan bliver vi bedre til at få kommunikation og forretningsstrategi til at spille sammen i fremtiden?

Kommunikation og Sprog inviterer i samarbejde med Brain Gain Group til en fyraftensdebat, hvor du kan blive klogere på, hvordan kommunikation bliver bedre integreret i kernevirksomheden.

I panelet vil du blandt andet møde: - Anders Monrad Rendtorff, der er partner i Relations People. Med mere end 25 års erfaring i kommunikationsbranchen, blandt andet som kommunikationsdirektør i Coloplast og Vestas, har han stor erfaring med at få kommunikation og branding til at spille sammen med udviklingen af virksomheders forretningsstrategi. - Hanne Lindblad, der er partner i Märk og som tidligere direktør i Call Me har stået bag kampagnen “Tal ordentligt”, der ikke bare var en kommunikationsstrategi, men en kampagne, der indarbejdede kommunikation i virksomheden fra top til bund.
Der vil være rig mulighed for at få svar på alle dine spørgsmål under debatten - og for at netværke over en fyraftensøl i baren bagefter.

Arrangementet er for både kommunikatører og kommunikationsstuderende.

Adresse

Enghavevej 80-82, 3. sal, København

Arrangementsdato
Torsdag, 26. oktober 2017 - 17:00 til 18:30
Pris for medlemmer
Gratis for medlemmer af KS
Vælg region
Tilmeld