Heldagskursus: Google Ads for begyndere

Få styr på, hvordan du laver kampagner i Google Ads, som producerer de resultater, du ønsker. Opnå desuden forståelse for de centrale begreber i Google Ads, lær de mest nyttige funktioner i interfacet at kende, og gå hjem med viden til at oprette egne kampagner.


Hvad får du ud af kurset i Google Ads?

  • Du får forståelse for mulighederne i Google Ads og forskellene mellem Search & Display.
  • Du lærer at få en ordentlig strategi på plads, inden du søsætter kampagner.
  • Du bliver sat til at lave flere øvelser i løbet af kursusdagen, bl.a. oprettelse af en kampagne.
  • Du får indsigt i, hvordan søgeord fungerer i Google Ads, og hvordan du finder de bedste.
  • Du stifter bekendtskab med mulighederne for sporing af salg og handlinger i Google Ads.
  • Du lærer om kvalitetsresultatet, og om hvordan du løbende optimerer på dine kampagner.

Program for kurset
Vi starter med at kigge på mulighederne for annoncering i Google Ads og får styr på nogle grundbegreber. Derefter vil vi dykke ned i strategiske overvejelser om, hvordan du skaber den bedste struktur på din konto, og hvordan du vælger de bedste søgeord og får skrevet gode annoncetekster. I løbet af dagen vil vi løse flere forskellige opgaver. Desuden vil kurset klæde dig på til at gå hjem og lave kampagner fra bunden samt give dig indsigt i, hvordan du skal optimere på dem over tid.

Om underviser
Thomas Søby Andersen har i mere end 12 år arbejdet med online markedsføring, de seneste 3 som selvstændig konsulent og underviser med fokus på Google Ads & Analytics. Han har tidligere arbejdet hos bureauet Ambition og Bestseller og hjulpet virksomheder af nær sagt alle størrelser

Adresse

Kommunikation og Sprog,
Hauser Plads 20 3. sal,
1127 Kbh. K

Arrangementsdato
Onsdag, 22. april 2020 - 10:00 til 16:00
Tilmeldingsfrist
Tirsdag, 21. april 2020 - 12:00
Vælg region
Tilmeld