Forklaringerne er sikkert mange; en mangel på ressourcer, en usikkerhed omkring fremgangsmåden eller tvivl om, hvad organisationens overordnede mål reelt er, og hvordan kommunikation kan understøtte at realisere dem.
Derfor tilbyder Kommunikation & Sprog nu et helt nyt forløb skræddersyet til dem, der aldrig har målt deres kommunikation før – men gerne vil lære hvordan.
Du kan se frem til at lære:
- Behovsafklaring – i hvilke situationer vil det være en fordel for dig og din organisation at måle
- Metode – forskellige måder at måle kommunikation på, fra brugen af nyttige indikatorer til mere sofistikeret måling af effekt, så som ændrede holdninger og handlinger i din målgruppe
- Hvad skal du ud at købe dig til – og hvad kan du med fordel lave selv?
- Hvordan du starter småt og gradvist bygger på, efterhånden som du gør dig nogle erfaringer
Forløbet er skruet sammen som tre sammenhængende undervisningsgange, hvor der også bliver tid til gruppearbejde, individuel refleksion og diskussion i plenum.
Underviser
Jesper Andersen er rådgiver og underviser med speciale i effektmåling af kommunikation. I sit firma Quantum hjælper han virksomheder, organisationer og myndigheder med at bygge bro mellem forretningsmål og kommunikationsmål, således at den forretningsunderstøttende effekt af kommunikation bliver målbar. Jesper er en efterspurgt keynote speaker på konferencer i udlandet og har i de seneste år optrådt i både Nordamerika, Europa og Mellemøsten.
DETALJER OM FORLØBET:
Datoer: Mandag den 12. april, tirsdag den 20. april, onsdag den 28. april
Tidspunkt: Klokken 15.30 – 17.30, log på senest 5 minutter før start
Platform: Zoom – du modtager deltagerlink fra Kommunikation & Sprog før første event
Pris: Gratis for medlemmer af Kommunikation & Sprog, men kræver tilmelding på forhånd