Lær at få succes på de sociale medier med et lille budget

Kender du udfordringen? Forventninger er skyhøje, og alle taler om, hvad I som virksomhed bør gøre på de sociale medier.

Men i hverdagen sidder du, som social media ansvarlig, helt alene med at finde på de gode ideer, skrive de fængslende tekster, optage de interessante videoer og bruge de rigtige hashtags, og ikke mindst, at få det hele delt på LinkedIn, Facebook, Instagram, Twitter, m.fl., på de bedste tidspunkter 24/7. 

Og så skal du også sørge for, at dine kollegaer bliver motiverede til at være aktive ambassadører, som videredeler virksomhedens opslag med deres personlige sociale medier profiler. 

Alt sammen med et lille eller intet budget til at købe ekstern hjælp til opgaver som at lave indhold, booste opslag eller anden betalt annoncering.

Du er ikke den eneste!

Kom med på dette kursus og lær, hvordan du og din virksomhed får succes på de sociale medier.

Vi gennemgår konkrete virksomhedscases, hvor det er lykkedes at opnå succes på de sociale medier, uden noget som helst budget til betalt annoncering.

Du bliver introduceret til metoder til brug i din planlægning af aktiviteterne på tværs af de sociale medier, som vil hjælpe dig med at lave det gode indhold, vælge de rigtige sociale medier, optimere deling og resultater, samt få kollegaerne aktiveret som ambassadører for virksomheden.

Kurset faciliteres af Mikkel Rohde Madsen, fra konsulentvirksomheden NammaTimes, som hjælper virksomheder med strategisk salg og marketing, og herunder effektiv brug af sociale medier. Du er velkommen til at skrive til Mikkel med spørgsmål til kurset, på mikkel@nammatimes.com eller via LinkedIn.

Arrangementet vil foregå via. Microsoft Teams. Du vil få tilsendt en invitation et par dage før arrangementet. 

Arrangementsdato
Torsdag, 6. maj 2021 - 13:00 til 15:00
Tilmeldingsfrist
Onsdag, 5. maj 2021 - 15:00
Vælg region
Tilmeld