LinkedIn for virksomheder: Valg af strategi på LinkedIn

Vi stiller fokus på strategisk brug af LinkedIn til at generere kunder, ansøgere, indsigter og opmærksomhed til din virksomhed.

Kurset er målrettet både mindre og større virksomheder på tværs af brancher.

Kursets er inddelt i tre afsnit med pauser og efterfølgende god tid til at netværks-snak med de øvrige kursister og kursets facilitator.

I første afsnit begynder vi med en overordnet introduktion til LinkedIn - og herunder også helt grundlæggende til, hvordan du skriver LinkedIn-profiler for din virksomhed og dig selv.

I andet afsnit taler vi om valg af strategi på LinkedIn. Du får konkrete bud på forskellige strategier, og vi taler om, hvad det vil kræve af resourcer, samt hvilke resultater du realistisk kan forvente.

I tredje afsnit præsenteres en tjekliste, som kan benyttes til valg af strategi for din virksomhed og som guide til, hvordan du får implementeret strategien med succes. Her kommer vi også ind på, hvordan du kan opstille brugbare KPI’er til løbende måling af resultater.

Kurset faciliteres af Mikkel Rohde Madsen, direktør i konsulentvirksomheden NammaTimes, som hjælper virksomheder i Danmark og Internationalt med strategisk salg og markedsføring, herunder gennem brug af LinkedIn. Du kan se Mikkels LinkedIn profil her. 

Adresse

Hauser Plads 20, 3. sal, 
1127 Kbh K.

Arrangementsdato
Tirsdag, 13. november 2018 - 17:00 til 20:00
Pris for medlemmer
Gratis for medlemmer af KS
Tilmeldingsfrist
Det er desværre ikke muligt at tilmelde sig, da tilmeldingsfristen er overskredet
Vælg region