Nyhedsbreve og marketing - Sæt turbo på nyhedsbrevet med automatisering!

Tiden er løbet fra at sende nyhedsbreve ud en gang om måneden.

I dag kan du segmentere efter adfærd, opsætte autoresponders og aktiveringsflows, og du kan automatisere det hele med software, så du kun skal sætte det op én gang. På dette seminar får du forklaret de nye begreber inden for email-marketing, du får eksempler fra virksomheder, der sparer tid med automatiserede og intelligente email-flows, og du lærer, hvordan du kan planlægge det hele, så indholdet bliver motoren i marketingafdelingen.

Du bliver ikke bedre til at forfatte et nyhedsbrev, men du kommer hjem med styr på begreberne, et godt overblik over mulighederne med avanceret email-marketing og idéer til, hvordan I kan gøre det smartere på din arbejdsplads.

Joakim Ditlev har arbejdet med content marketing siden 2008. Han er partner i konsulentvirksomheden Messbar, er medforfatter til Content Marketing Bogen og har mere end 200 blogindlæg om emnet på samvittigheden på www.contentmarketing.dk.

Adresse

Åboulevarden 31, 2. sal
8000 Århus C

Arrangementsdato
Tirsdag, 10. oktober 2017 - 13:00 til 15:00
Vælg region