Sådan bruger du Facebook til annoncering

Gå ikke glip af denne unikke mulighed for at få indblik i, hvordan du kan bruge Facebook i dit arbejde!

I september 2015 var der alene i Danmark 3.476.000 brugere af Facebook, og det tal er kun steget siden (Undersøgelse lavet af TNS Gallup Social Media Life 2015, se http://www.socialemedier.dk/sociale-medier-2016-i-danmark/). Facebook er et af de allermest brugte sociale medier verden over, og derfor er det vigtigt at holde sig opdateret med mediets muligheder.

Denne aften giver vi dig blandt andet indblik i følgende:

  • Hvornår skal du bruge Facebook annoncering?
  • Hvordan skal du forholde sig til Facebook ifht. virksomhedens andre marketingkanaler?
  • Hvad er forskellen på Business Manager vs. personlig annoncekonto?
  • Hvad er Facebook pixel, og hvorfor er den vigtig?
  • Valg af målgruppe, kampagneopbygning og målsætning
  • Indsamling og monitorering af de rigtige data

Oplægsholder er Kasper Højmann Hansen fra Skjoldby & Co. Bag arrangementet står en gruppe frivillige medlemmer af Kommunikation og Sprog. Vi glæder os til at byde dig velkommen til en lærerig aften i godt selskab - og vi byder på en sandwich undervejs!

Adresse

Tvær Allé 8

4100 Ringsted

Arrangementsdato
Onsdag, 17. januar 2018 - 18:00 til 20:30
Vælg region
Sms reminded