Sæt turbo på nyhedsbrevet med marketing automation

Tiden er løbet fra at sende nyhedsbreve ud en gang om måneden. I dag kan du segmentere efter adfærd, opsætte autoresponders og aktiveringsflows, og du kan automatisere det hele med software, så du kun skal sætte det op en gang. Pointen er at sende det rigtige budskab til den rigtige modtager på det rigtige tidspunkt. Det får du en grundig introduktion til på dette seminar.

Dit udbytte af seminaret: 

  • Du får forklaret begreber inden for marketing automation, 
  • Du får vist en masse eksempler fra virksomheder, der sparer tid med automatiserede og intelligente email flows 
  • Du lærer, hvordan du kan planlægge det hele, så indholdet bliver motoren i marketingafdelingen. 
  • Du lærer gennem en simpel øvelse at indsamle relevant data gennem emails
  • Du får et overblik over de forskellige typer platforme til avanceret email marketing og marketing automation.

 Joakim Ditlev har arbejdet med content marketing siden 2008. Han er partner i konsulentvirksomheden Messbar, er medforfatter til Content Marketing Bogen og har mere end 200 blogindlæg om emnet på samvittigheden på www.contentmarketing.dk.

Adresse

Hauser Plads 20, 3. sal, 1127 Kbh. K

Arrangementsdato
Tirsdag, 14. maj 2019 - 17:00 til 19:00
Pris for medlemmer
Gratis for medlemmer af KS
Tilmeldingsfrist
Mandag, 13. maj 2019 - 12:00
Vælg region
Tilmeld