Storytelling hands-on: Sådan fortæller du historier, der gør en forskel

Apple gør det. Nike gør det … de fortæller historier, der skaber brand awareness, øger salg og giver modtageren en følelse af at være en del af noget større. Men hvordan fortæller man historier — som lille eller mellemstor virksomhed — uden at have et marketingbudget på størrelse med Joakim von Ands formue?

Du får svaret på kurset “Storytelling hands-on: Sådan fortæller du historier, der gør en forskel”. Et kursus, der strækker sig over tre timer, hvor du får indblik i grundprincipperne bag strategisk storytelling, storytelling i praksis og en storytellings-værktøjskasse, som giver dig de nødvendige redskaber til at implementere og anvende storytelling i branding, salg og markedsføring. 

Kurset er en kombination af teori, cases, dialog og øvelser. 

Du går hjem med ...

● en dybere indsigt i strategisk storytelling

● inspiration til at arbejde med storytelling i branding, salg og markedsføring

● konkrete redskaber til at implementere og anvende storytelling i din virksomhed 

Om facilitatoren

Kurset faciliteres af Kristian Frost; kommunikationsrådgiver og tekstforfatter i Frost Kommunikation. Under sloganet “Gode historier er god forretning” hjælper han virksomheder med at bruge storytelling i praksis — og derigennem øge salg, fremstå professionelt og omsætte den gode idé til kreative kampagner.

Kommunikation og sprog er vært for en sandwich, kaffe og te. Så bliver du forhindret bedes du afmelde dig af hensyn til forplejningen.

Vi glæder os til at se dig til en berigende aften i Storytellingens univers:)

De bedste hilsner

KS region Fyn

Adresse

Change PR

Edisonvej 2

5000 Odense C

Arrangementsdato
Onsdag, 24. april 2019 - 17:30 til 20:30
Tilmeldingsfrist
Tirsdag, 23. april 2019 - 10:00
Vælg region
Tilmeld