Webinar: Excel for kommunikatører - til Windows

På dette praktiske Excel-webinar sætter vi fokus på de mange måder, du kan skabe orden og overskuelighed, der kan lette og understøtte dit arbejde.

Du bliver undervist i:

  • Navnelister - oprettelse og sortering
  • Brevfletning i mail, Word eller Adobe InDesign på basis af en liste klargjort i Excel
  • Konkrete forslag til, hvordan Excel kan understøtte dine markedsføringsopgaver
  • Filtrering til at få overblik over større mængder informationer
  • SmartArt til at lave dynamiske billeder, der tydeliggør sammenhænge
  • "Find nålen i høstakken": Få Excel til at vise dig bemærkelsesværdige oplysninger
  • Excel som salgsstøttende værktøj med CRM-systematik
  • Grafer fra Excel i andre Microsoft Office-programmer, eksempelvis Word og PowerPoint
  • At dine dokumenter indpasses pænt på papiret, når de skal printes


Du får tilsendt dit link til webinaret torsdag den 9. november et par timer før webinaret

Webinaret holdes af Kåre Bjørn Jensen fra Itucation Business Academy.

OBS!! Webinaret tager afsæt i Excel til Windows. Hvis du har Excel til Mac, vil mange af funktionerne være placeret anderledes, og nogle vil fungere på en anden måde end i Windows-versionen.

Adresse

Du kan logge på, uanset hvor i landet eller verden du bor.

Arrangementsdato
Torsdag, 9. november 2017 - 16:30 til 17:30
Vælg region
Tilmeld